Als kind zat ik een groot deel van de tijd met mijn neus in de boeken of met mijn vingertoppen op het toetsenbord. Verhalen lezen en verhalen schrijven (met Wordperfect; het typische blauwe scherm met witte letters) vormden mijn favoriete tijdverdrijf.
Zoals zo vaak verdween deze liefde voor letters, woorden en zinnen naar de achtergrond toen ik ouder werd en er verstandige keuzes gemaakt moesten worden. Leven van je schrijfsels was immers maar voor weinig mensen weggelegd.
En toch kruipt het bloed en de inkt waar het niet gaan kan. Naar het bureau met mijn laptop, of op een schaduwrijk plekje in de tuin met een notitieboek. Dus het werd tijd. Tijd om na een lange tijd werkzaam te zijn geweest in commerciële beroepen zelf aan het roer te gaan staan.
Mijn ervaring aan zowel de commerciële kant van de horeca en reisbranche als mijn schrijfervaring zorgen voor een ideale combinatie waarin ik weet hoe belangrijk is de klant centraal te stellen in al je communicatie.